У випадках, якщо товар належної якості не підійшов вам з будь-яких причин протягом перших 14 днів з моменту покупки, Ви маєте право, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», повернути його нам.
До повернення приймаються всі категорії товарів, які не мають слідів встановлення та мають товарний вигляд (крім випадків шлюбу товару). Перевіряйте посилки при отриманні поштою на зовнішні пошкодження. Забрані пошкоджені посилки не приймаються до обміну чи повернення.
Процес повернення товару здійснюється за попередньої домовленості сторін:
Якщо вам товар не підійшов ви відправляєте його назад - власним коштом
Якщо є ознаки шлюбу товару – за наш (у ситуації, що при діагностиці з'ясується, що товар був зіпсований з вашої вини, він буде відправлений назад вам)
Повернення товару приймається перевізником Нова пошта (Харків 66 від.) або іншими перевізниками за попередньою домовленістю.
Повернення грошей здійснюється на банківську картку або розрахунковий рахунок клієнта після візуального огляду або діагностики товару, але не пізніше 7 днів після отримання товару.